poniedziałek, 22 lipca 2013

Początek.


,, Najważniejszy w działaniu jest początek. "

                     Platon


Od dłuższego czasu próbuję prowadzić bloga. Bloga poświęconego moim prywatnym przemyśleniom dotyczącym życia i wszystkich aspektów z nim związanych. Do tej pory jednak dość kiepsko mi to wychodziło. Sami pewnie doskonale wiecie jak to jest... Na początku człowiek ma masę pomysłów, jest w pełni zmobilizowany i gotowy do działania. Niestety z czasem zapał jest coraz mniejszy, a posty coraz krótsze i słabsze. W końcu blog zostaje ,,tymczasowo" zawieszony. Po upływie pewnego okresu ponownie go odwiedzamy i dochodzimy do wniosku, że był naprawdę słaby i jedyne co możemy zrobić to go usunąć. 

W moim przypadku ten schemat był już powtarzany kilkanaście razy. Na swoje usprawiedliwienie mogę jedynie dodać, że często brakowało mi nie tylko chęci, ale też czasu. Szkoła, nauka, rodzina, dom, przyjaciele- to wszystko również wymaga wiele uwagi. 

Teraz jednak, kiedy nadeszły wakacje stwierdziłam, że lepszego momentu już nie będzie. Pomyślałam, że jak nie zrobię tego teraz to prawdopodobnie nie zrobię tego nigdy. 

Doskonale zdaję sobie sprawę, że początki bywają trudne, mimo to mam nadzieję że temu podołam i uda mi się systematycznie prowadzić bloga oraz zdobyć stałych czytelników. Wybaczcie mi moją bezpośredniość, ale zawsze staram się być szczera. Nie zamierzam więc ukrywać, że zależy mi na waszej opinii, mimo iż w dużej mierze blog ten zakładam dla samej siebie- o tym jednak później, na POCZĄTEK tyle chyba wystarczy. Trzymajcie się !

                             xoxo Refleksyjnaa

7 komentarzy:

  1. Czekam na twoje przemyślenia :)
    Też ostatnio sobie myślałam nad założeniem kolejnego bloga . I też o moich przemyśleniach , ale nie wiem czy jeszcze coś z tego wyjdzie :D.
    Ale ja zostanę tu na dłużej :D
    Zapraszam do mnie na : keep-calm-and-love-sasusaku.blogspot.com
    zapraszam do obserwatorów i licze na komcia :*
    A ja mogę powiedzieć jedno na koniec : ZOBACZYSZ MNIE TU JESZCZE :*
    hahah życze ci weny <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo ;) Wena na pewno się przyda. Z przyjemnością odwiedzę Twojego bloga ;)

      Usuń
  2. Masz przepiękny styl pisania, który mnie niesamowicie ukrzekł.
    Mogłabyś powiedziec ile masz lat?

    Dodaję Ciebię do "Poleconych" i wstawiam na Twittera.
    Jeśli miałabyś chwilkę czasu, zapraszam: http://green--and--blue.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ,,Masz przepiękny styl pisania, który mnie niesamowicie ukrzekł." - nawet nie zdajesz sobie sprawy jak to zdanie wiele dla mnie znaczy ;)
      W październiku skończę 17 lat.

      Usuń
  3. Życzę wytrwałości jak i również doradzam Ci abyś zmieniła desing (wygląd) swojego bloga :P
    Piszesz ciekawe posty no i szkoda by było gdyby to wszystko było "przykryte" nie ładnym wyglądem...to wygląd świadczy o tym jaką jesteś osobą i czy tak na prawdę dbasz o blog... Chętnie mogę Ci pomóc jak będziesz chcieć :) zapraszam do mnie:


    mojblogija.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo ;)Pomyśle nad tym i być może zwrócę się do Ciebie o pomoc, gdyż jeszcze nie do końca orientuję się w tych wszystkich ustawieniach ;)

      Usuń
  4. fantastyczny blog !!!
    http://everything-and-nought.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń