środa, 28 sierpnia 2013

,,Blue Jasmine".

Uwielbiam kino. Oglądanie filmów na dużym ekranie sprawia mi naprawdę ogromną frajdę. Czasem, nawet kilka dni po seansie bezustannie odtwarzam w pamięci ulubione sceny i kwestie aktorów. Niejednokrotnie również emocjonalnie związuje się z daną postacią, co w efekcie często doprowadza mnie do łez.

W ubiegłą środę było podobnie. ,,Blue Jasmine" Woodego Allena bezpowrotnie podbił moje serce...

Zarówno sama fabuła, przezabawne dialogi, jak i znakomita gra aktorska sprawiają, że film jest po prostu rewelacyjny.
Reżyser po raz kolejny pokazał klasę i udowodnił, że jest niezaprzeczalnym mistrzem sztuki filmowej. 
Również Cate Blanchett grająca Jasmine dowiodła, że nie ma postaci, w której rolę nie potrafiłaby się wcielić. Cate- jak dla mnie w pełni zasługujesz na Oscara ! Pozostałym aktorom także należą się gratulacje, gdyż wykonali kawał dobrej roboty.

No cóż, nie pozostało mi chyba nic innego niż zachęci was do obejrzenia tego filmu. Moim zdaniem naprawdę warto to zrobić. W ,,Blue Jasmine" znajdziemy bowiem nie tylko wyborną satyrę,czy też galerię niezwykle barwnych postaci, ale również dość gorzką refleksję dotyczącą ludzkiego życia, która daje Nam dużo do myślenia. 

Nie będę więcej zdradzać. Nie gwarantuję również, że film spodoba się każdemu- o gustach się przecież nie dyskutuje.  Mam jednak nadzieję, że rozbudziłam Waszą ciekawość i że obejrzycie chociaż krótki jego fragment. 

Teraz zostawiam Was ze zwiastunem. Trzymajcie się !




                  xoxo Refleksyjnaa


PS Oczywiście w komentarzach podzielcie się ze mną swoimi wrażeniami i opiniami dotyczącymi tego filmu !




6 komentarzy:

  1. Skoro tak polecasz ten film to chyba go sobie obejrzę :)
    www.titkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak tylko to zrobisz koniecznie podziel się ze mną swoją opinią ! Pozdrawiam Refleksyjnaa ;)

      Usuń
  2. nie widziałam jeszcze tego filmu ale zachęciłaś mnie żeby obejrzeć ;)

    obserwuje i zapraszam do mnie ;)
    http://anuula.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Również tego filmu nie oglądałam. ;) Ale jakoś nie mam zbytnio czasu na filmy. :D
    Ciekawy blog. Będę wpadać częściej.

    obserwuję i zapraszam do mnie:
    http://magia-zyciaq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawe, ciekawy blog, będę zaglądać :D
    Zapraszam do mnie http://darudarusa.blogspot.com ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe *.* Wpadnę jeszcze ;) Tymczasem pojawił się drugi rozdział na http://pamietam-wczoraj.blogspot.com/ Zachęcam do czytania.

    OdpowiedzUsuń