niedziela, 11 sierpnia 2013

,,W zdrowym ciele zdrowy duch".

,,Człowiek jest ograniczony tylko tymi ścianami, które sam zbudował wokół siebie. "

Sport nigdy nie był moją mocną stroną. Już w szkole podstawowej lekcji wychowania fizycznego unikałam jak ognia, a od ćwiczeń wykręcałam się na wszelkie możliwe sposoby...
Co prawda, był w moim życiu taki okres, kiedy ,,namiętnie" grałam w koszykówkę, aczkolwiek nie trwał on zbyt długo- mimo licznych osiągnięć z czasem drużyna się rozpadła, a moje zainteresowanie tą dyscypliną znacznie zmalało. 
Od tamtej pory nie przepadam za jakąkolwiek formą aktywności fizycznej, nie wliczając w to oczywiście rekreacyjnej jazdy na rowerze oraz zakupów ;)

To nie zmienia jednak faktu, że jestem kobietą i jak każda z Nas pragnę po prostu dobrze wyglądać. Dlatego też w ubiegłym tygodniu rozpoczęłam cykl treningów z Ewą Chodakowską. Jeszcze sama nie wiem co z tego wyjdzie, gdyż przyznam się szczerze, że nie pierwszy raz staram się coś ze sobą zrobić... Mimo to, mam nadzieję, że tym razem osiągnę zamierzony cel i stracę te 2 zbędne kilogramy ;) Trzymajcie za mnie kciuki ! 


A ja tymczasem zabieram się do ćwiczeń...



   xoxo Refleksyjnaa

5 komentarzy:

  1. Ja gram w piłkę ręczą i pływam a kajakach.
    frelka.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Super!!!Nominowałam Cie do Do Versatile Blogger Tu są zasady: http://liv--blog.blogspot.com/2013/08/versatile-blog.html
    Zapraszam do mnie nikola160.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nominowałam Ciebie do konkursu. Więcej tutaj: http://yourlifeismylife-world.blogspot.com/2013/08/liebster-blogger-award.html

    OdpowiedzUsuń
  4. powodzenia ;) Ponoć z Ewą można wiele zdziałać ;b

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za pochlebny komentarz na moim blogu, miło mi. ;) Wiedziałam, że wchodząc tutaj znajdę coś ciekawego - zgadłam! Jednak ja wolę Mel B od Chodakowskiej i też ćwiczę :) Życzę Ci powodzenia i wytrwałości! Ładny szablon bloga ♥

    / pamietam-wczoraj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń