czwartek, 26 czerwca 2014

W ramach wyjaśnień...

Tak wiem, trochę mnie tu nie było... Co prawda jakiś czas temu próbowałam napisać coś nowego, jednak jak widać skończyło się tylko na próbach....  
Nie mam pojęcia czy ktokolwiek czekał na mój powrót, ale tak czy inaczej pragnę się teraz usprawiedliwić, jeśli nie przed Wami to przed samą sobą...

Nie lubię kłamać, więc nie będę ukrywać, że zawaliłam sprawę bloga. Nie doceniłam siły swojego lenistwa i przeceniłam swoje możliwości. Jeszcze rok temu byłam przekonana, że dam radę pogodzić wszystkie swoje obowiązki z pisaniem postów. Wyszło jak wyszło, czasu nie cofnę. 

Najważniejsze jest jednak to, że wracam. Na jak długo ? Nie mam pojęcia. Nie będę składać kolejnych obietnic bez pokrycia i nie dam nikomu gwarancji, że wpisy będą pojawiać się regularnie. Nie chcę pisać niczego na siłę, pragnę tworzyć z głębi serca i to właśnie postaram się zrobić ! Trzymajcie się!


                    xoxo Refleksyjnaa


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz