sobota, 27 lipca 2013

Sprawy organizacyjne.

,,Znajdź właściwą motywację, a znajdziesz siłę by przenosić góry..."

Na samym wstępie chciałabym podziękować za wszystkie komentarze, które od Was otrzymałam. Pewnie nawet nie zdajecie sobie sprawy, jak wiele to dla mnie znaczy. Naprawdę jestem mile zaskoczona, gdyż w najśmielszych oczekiwaniach nie spodziewałam się aż takiego zainteresowania z Waszej strony. Jesteście wspaniali ! Dziękuję Wam z całego serca ! 

Jestem Wam wdzięczna również za wszelkie sugestie dotyczące wyglądu mojego bloga. W późniejszym czasie postaram się wprowadzić pewne graficzne zmiany, jednak zanim to nastąpi będę musiała się jeszcze paru rzeczy nauczyć, uzbrójcie się więc w cierpliwość ;)

Skoro podziękowania mam już za sobą przejdę teraz do kilku spraw organizacyjnych. 


Po pierwsze, jak już pisałam wcześniej blog ten w dużej mierze założyłam dla siebie, dlatego też publikowane prze zemnie posty będą dotyczyły głównie moich osobistych przeżyć i doświadczeń. 

Chcę, aby ta strona była moją odskocznią, miejscem gdzie swobodnie mogę wyrażać swoje opinie, pisać o swoich uczuciach i przemyśleniach. 
To nie oznacza jednak, że nie zależy mi na Was- czytelnikach. Pragnę, aby każda osoba znalazła tu coś dla siebie, coś z czym mogłaby się utożsamiać. 

Po drugie, jak już pewnie zauważyliście pod każdym moim postem widnieje podpis ,,Refleksyjnaa" - nie trudno się więc domyślić, że to pseudonim, którym będę się posługiwać. W związku z tym nie pytajcie o moje prawdziwe imię i nazwisko, bo go Wam po prostu nie zdradzę.

Dlaczego ? Nie widzę takiej potrzeby. Poza tym nie chcę aby mój blog był oceniany przez pryzmat tego kim jestem.  

Ponieważ szanuję Was i Wasze zdanie akceptuję praktycznie wszystkie komentarze dotyczące zarówno mojej skromnej osoby, jak i mojego bloga. 

Uwagi w żadnym stopniu nie związane z tą stroną niestety nie będą publikowane. 

Co do postów, będą pojawiać się mniej więcej co dwa, trzy dni. Postaram się aby ich tematyka była różnorodna, a treść ciekawa. 
Jeżeli będziecie mieć jakieś pomysły bądź sugestie to mi o tym po prostu napiszcie ;)

Na ten moment nie mam chyba nic więcej do dodania.
Jeśli macie jakieś pytania to śmiało, chętnie odpowiem. Zapraszam również na mojego ask'a :http://ask.fm/refleksyjnaa . Trzymajcie się !



      xoxo Refleksyjnaa

6 komentarzy:

  1. Spoko post :P Pozdroo
    http://miki-miiki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. musisz zmienić grafikę, wtedy będzie tu weselej=)
    pozdrawiam
    www.thebest2000.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawie się zaczyna ;)
    Zgadzam się z Iza Gromek, może trochę cieplejsze kolory ?
    http://keep-calm-carpe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny cytat i tekst ;)

    zapraszam: http://youbeefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Sądząc po "xoxo" mniemam, że oglądasz Plotkarę. Zgadłam? :D
    Hm... co mogłabym dodać od siebie? Może tylko jedną sugestię. Prawdą jest, że niektórzy ludzie mają problemy ze wzrokiem, jednak też niefajnie jest czytać tekst z tak dużą czcionką. Piszesz dobrze, może nawet bardzo dobrze, przez co miło się czyta Twojego bloga. Trzymam kciuki za sukces Twój i Twojego bloga :)
    it-will-be-easier.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadłaś ! Do tej pory ubolewam nad zakończeniem tego serialu ;(
      Co do sugestii, już nie Ty pierwsza zwróciłaś na to uwagę, więc czas najwyższy rzeczywiście zmniejszyć czcionkę. Czy dobrze piszę? Nie powiedziałabym, ale dziękuję ;) Pozdrawiam Refleksyjnaa

      Usuń