sobota, 16 listopada 2013

Wszystkiego najlepszego A. !

Kochana, chociaż jeszcze nie masz pojęcia, że jakiś czas temu założyłam tego bloga (prędzej czy później Cię o tym poinformuję) to i tak złożę Ci tutaj życzenia i napiszę parę słów od siebie !
Wiem, że powinnam powiedzieć Ci to wszystko osobiście, ale nie jestem przekonana czy mam w sobie, aż tyle odwagi- jak pewnie zauważyłaś zazwyczaj nie jestem zbyt wylewna. Poza tym zdecydowanie wolę pisać, niż mówić o swoich uczuciach ;). 

Ponieważ przyjaźnimy się już od 7 lat i znasz mnie jak mało, kto chcę żebyś wiedziała, że bardzo Cię kocham, mimo że rzadko to mówię i być może w dość specyficzny sposób to okazuję. Zdaję sobie również sprawę, że nie zawsze jestem dobrą przyjaciółką i że niejednokrotnie Cię zawiodłam i prawdopodobnie jeszcze nie jeden raz to zrobię.. 
Mimo to bardzo, ale to bardzo bym chciała, żeby to, co jest obecnie między nami trwało wiecznie. Być może nigdy Ci o tym nie mówiłam, ale często wyobrażam sobie nas za 10 lat na kawie, czy zakupach w jakimś centrum handlowym... 
Niestety nie mogę Ci zagwarantować, iż tak się stanie, bo życie nauczyło mnie, że nienależny składać obietnic bez pokrycia, a los bywa przewrotny i nie na wszystko mamy wpływ. Niemniej jednak mogę przyrzec Ci, iż zrobię to, co w mojej mocy, aby tą przyjaźń utrzymać. 

Dobra, koniec tych sentymentalnych bzdur. Pozwól, że przejdę teraz do życzeń, a mianowicie:



Kochana A. z okazji 17 urodzin życzę Ci jeszcze więcej miłości, mnóstwo zdrowia, dobrych ocenek w szkole,masy sukcesów, realizacji wszystkich planów, spełnienia najskrytszych marzeń, satysfakcji
z życia i koncertu Beyonce! 
Kocham Cię !




xoxo Reflkesyjnaa

12 komentarzy:

  1. Wszystkiego najlepszego dla solenizantki :D
    Piękne życzenia, szczerze to też kiedyś bym chciała takie dostać. ♥
    http://swiat-moimi-oczami-nr.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno kiedyś dostaniesz, a tak na marginesie to dla jubilatki (solenizant to osoba obchodząca imieniny) ;) Pozdrawiam Refleksyjnaa ;*

      Usuń
  2. Jubilatka, kiedy wejdzie na Twój blog, z pewnością ucieszy się z tych pięknych życzeń.
    Zazdroszczę tak trwałej przyjaźni :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rety aż mi się przypomina mój list który napisałam do przyjaciółki kiedy się rozstawałyśmy bo szłyśmy do innych szkół. to było w podstawówce, nigdy nie doczekałam się odpowiedzi, a wtedy telefony komórkowe dopiero wchodziły. pewnie znalazła gdzieś inny świat.
    szkoda że wszystkie moje przyjaźnie się tak kończą. najpierw jest fajnie, a potem staję się zbyt dziwną chłopczycą i łamią mi serce. na szczęście mimo że wyrosłam już z biegania po podwórku to jednak mam swoich kumpli na których zawsze mogę liczyć wole ich niż przyjaciółkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rety aż mi się przypomina mój list który napisałam do przyjaciółki kiedy się rozstawałyśmy bo szłyśmy do innych szkół. to było w podstawówce, nigdy nie doczekałam się odpowiedzi, a wtedy telefony komórkowe dopiero wchodziły. pewnie znalazła gdzieś inny świat.
    szkoda że wszystkie moje przyjaźnie się tak kończą. najpierw jest fajnie, a potem staję się zbyt dziwną chłopczycą i łamią mi serce. na szczęście mam swoich kumpli na których zawszę mogę liczyć chociaż czasami brakuje mi takiej babskiej opinii.

    OdpowiedzUsuń
  5. super blog!! Obs za obs? ja już zapraszam -> http://piescalemojezycie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale cudne życzenia! Sama bym chciała takie dostać, jesteś fantastyczną przyjaciółką.

    blessed-with-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne ;) Może napisz wyślij to do niej w liście tak jak jedna z moich przedmówczyni :*
    http://byc-jak-czlowiek-renesansu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Jubilatka ma wspaniałą przyjaciółkę :D Świetny blog!

    Obserwuję (jeśli spodoba Ci się mój blog, również go zaobserwuj,sprawi mi to wielką radość)
    http://unnormall.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny pomysł na życzenia :D
    Obserwujemy?
    http://opinie-telefonow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Super życzenia ;)
    Obserwuję ;*
    Może ty też zaczniesz?
    http://zuzablog123.blogspot.com/
    Zapraszam ;**

    OdpowiedzUsuń
  11. Obserwuję ;*
    Może ty też zaczniesz?
    http://zuzablog123.blogspot.com/
    Zapraszam ;**

    OdpowiedzUsuń